Dag veertien - Reisverslag uit Arona, Spanje van Bianca - WaarBenJij.nu Dag veertien - Reisverslag uit Arona, Spanje van Bianca - WaarBenJij.nu

Dag veertien

Blijf op de hoogte en volg Bianca

21 Maart 2013 | Spanje, Arona

Oke ena laatste dag hier! Wat is de tijd snel gegaan zeg, niet normaal. Nouja ik kan beter zeggen, laatste dag hier, want morgen ben ik alleen maar aan het reizen. Ik ga hier 7 of 8 uur weg en heb mijn vlucht om 10 uur.

Aan de ene kant vind ik het fijn om weer terug naar huis te gaan, maar aan de andere kant wil ik hier ook wel blijven. Het is gewoon zo leuk om hier te zijn, iedereen heeft ongeveer dezelfde leeftijd en dezelfde liefde voor dieren en natuur.

Vandaag heb ik dan ook niet veel gedaan, veel in de Research Room gezeten en zoveel mogelijk me koffer genegeerd. Had echt geen zin om hem in te pakken. Hoewel ik het meeste er al in heb gedaan, eigenlijk moeten alleen de gedroogde kleding en me toilettas er nog in. Ik weet nog dat ik de vorige keer veel meer mee had en toen moest ik echt gaan proppen. Nu gaat het makkelijker worden.

Voor de rest heb ik echt weinig te zeggen. Ik denk ook niet dat ik morgen nog een blog maak, want ik ben dan toch alleen maar aan het reizen niet erg spannend. Vandaag ben ik ook even nog naar de bar gegaan om voor de laatste keer die kip sandwich te nemen met frietjes en ik ben nog naar Aroma gegaan, de plaatselijke bakker om nog zo'n brownie-chocolate-bomb (brownie-chocolade-bom) te halen voor morgen in het vliegtuig. Die naam heb ik hem trouwens zelf gegeven. Alleen maar chocolade, heerlijk.

Nou ik ga er nu mee stoppen. Bedankt allemaal om mijn verhalen hier te volgen en mee te genieten met mijn foto's! :D
Groetjes,
Bianca

• 21 Maart 2013 - 22:41

Mama:

Nou Bianca, inderdaad je laatste dag op Tenerife. We hebben genoten van al je verhalen en belevenissen en zullen het gaan missen, maar zal blij zijn als je weer thuis bent.

Dikke knuffel van Pap en Mam