Helemaal niets in Orlando! - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Bianca - WaarBenJij.nu Helemaal niets in Orlando! - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Bianca - WaarBenJij.nu

Helemaal niets in Orlando!

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

11 Maart 2019 | Verenigde Staten, Orlando

Zoals de titel al een klein beetje verklapt.. Vandaag hebben we de hele dag niets gedaan.

Onze dag begon dan ook laat. Gister zijn we echt tot laat opgebleven. Toen we eenmaal wakker waren besloten we naar het zwembad te gaan waar onze kamer op uitkijkt. Ik had me boek meegenomen zodat ik eindelijk weer eens verder kon lezen. We kozen een plekje in de schaduw. Want hoe fijn ik de zon ook vind, helaas is hij mijn grote vijand. Zodra ik al 5 min in de zon lig krijg ik allerlei rode bultjes op me huid en na 10 min ben ik al helemaal verbrand. Dus ik moet altijd zo veel mogelijk in de schaduw liggen.

Ghis koos een bedje in de zon nadat we ons hadden in gesmeerd. Na een tijdje ging ik toch even het water in, heerlijk. Zeker toen ik zag dat het in NL zo'n 7 graden was, bij ons was het zo'n 28 graden. Lang ben ik er niet in geweest want de zon was aardig sterk en het was druk.

Terug bij me bedje begon ik aan me boek, The Hunger Games. Heerlijk lekker buiten, een goed boek en een koud drankje dat is vakantie. Ghis kwam uiteindelijk ook in de schaduw liggen. En zo lagen we een tijdje. Ghis besloot uiteindelijk terug te gaan naar de kamer. Ik bleef liggen en las verder.

Uiteindelijk ging ik ook naar de kamer. Ghis lag te bellen met Kenny dus ik besloot mijn boek verder te gaan lezen in bed. Niet veel later viel Ghis in slaap. Mijn ogen begonnen ook zwaar te worden dus ik ging ook ff dutten.

Toen ik wakker werd kreeg ik trek, ik maakte Ghis wakker en samen gingen we naar beneden. We namen een "doggybag" in dit geval doggybox en aten ons eten op bed. Dat was basically onze dag. Die avond hebben we nog wat films op tv gekeken zoals World War Z en Toystory 2.

Morgen gaan we naar die grote Gamestop voor Ghis, er zit een winkelstraat aan vast plus een Target (ook een grote winkel). Hopelijk kan ik daar wat goedkopere inkopen doen voor mijn souvenirs. Tot morgen!

  • 14 Maart 2019 - 03:35

    Mama:

    Hoi meiden. Een dagje niks doen is óók wel eens prettig, zodat je er morgen weer tegenaan kan
    Dikke kus Pap en Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Orlando

Bianca

Actief sinds 09 Maart 2013
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 6544

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2019 - 09 Augustus 2019

Midweek Eifel, Duitsland

07 Maart 2019 - 17 Maart 2019

Orlando, Florida

08 Maart 2013 - 22 Maart 2013

Tenerife

Landen bezocht: