Dag zeven - Reisverslag uit Arona, Spanje van Bianca - WaarBenJij.nu Dag zeven - Reisverslag uit Arona, Spanje van Bianca - WaarBenJij.nu

Dag zeven

Blijf op de hoogte en volg Bianca

14 Maart 2013 | Spanje, Arona

Vandaag bleef ik dus in het huis. Vond ik niet zo erg, had ik even tijd voor mezelf. Ik bedoel, ik ben hier wel voor de AWF, maar het is ook een beetje me vakantie en ik heb al besloten dat als ik nog een keer terug ga naar Tenerife, en dat gaat zeker gebeuren, dat ik dan een hotel neem. Het is niet zo dat ik het niet meer leuk vind, maar aan alles komt een eind en alles veranderd en tja daar kan ik soms moeilijk mee omgaan. Jullie hadden me ook echt de eerste dag moeten zien. Mariëtte werd gek van me omdat ik niet stil op me bed kon blijven zitten, ik liep alleen maar rondjes in de kamer en ik was aan het brabbelen over van alles en nog wat. Volgende keer dus gaan me ouders lekker mee of me "toekomstige vriend."

Anyway, een dag thuis dus. Wel gezellig, veel gelezen. Ook ben ik weer met Mariëtte naar de bar gegaan waar ik de eerste dag ook at. Die heerlijke kipsandwiches met frietjes. Afijn ik kwam hier juist om af te vallen, maar ik ben bang dat ik met wat extra grammetjes terug kom, dalijk moet ik daar ook nog extra voor gaan betalen als ik terug vlieg xD.

Maar goed, alle gekheid op een stokkie, weer terug naar mijn dag. Oke, ik had dus de avond ervoor gehoord dat ik zou gaan koken met Taylor (een engelse en een jongen geen meisje dus :P). Eigenlijk vloog de dag weer voorbij en voor ik het wist moest ik gaan koken.

Theresa gaf me een zak met uien en ja hoor ik was weer de l*l die dat moest gaan maken. Ik dacht dat iedereen een grapje maakte met het feit dat je van uien gaat huilen maar echt, wat een stank! Mensen kinderen zeg he, ik had al een haat aan uien en nu nog meer. Ook was ik nog enorm aan het hanesen dus het duurde nog langer. Na de uien waren de groene paprika's aan de beurt. Toen ik de rest van het "eten" zag (rijst, rode/groene paprika, uien, komkommer en kidney bonen) had ik al gelijk geen trek meer, echt hoor geen sterke vent die dat door me keel dauwt.

Na het bereiden mocht ik relaxen van Theresa, wat ik dankbaar aannam en daarna naar me kamer vluchtte. Daar heb ik samen met Mariëtte, die ook geen trek meer had, gewacht tot ze weg was zodat we naar de Research Room konden gaan. Ik wilde net een spel op Facebook spelen toen de meeting begon. Morgen moet ik dus rond 7 al opstaan en reis ik mee op de Freebird One een super gezellige boot, ten minste dat was 2½ jaar geleden zo ;)

Wat ik dus vergeten was, was de quiz. Dat doen ze dus elke donderdagavond. €1 moest je betalen en dan kon je meedoen in een team. Je hebt verschillende rondes. Plaatje herkennen, films herkennen, muziekstukken herkennen, quotes herkennen en wat algemene vragen. Bij een bepaald stuk was ik erg trots en daarbij ook erg trots op mijn papa, die 24/7 192tv op heeft staan en dat ik daardoor steeds dezelfde nummers hoor. Maar dat ter zijde, ik was dus trots omdat er dus een muziekstuk voorbij kwam en niemand uit mijn team de titel en artiest wist. Het was dus het nummer van The Beatles met Let It Be. Dus bij deze, bedankt papa voor het onbewust opvoeden van oude muziek xD. Zo zie je, of beter gezegd hoor je maar weer dat de nieuwe generatie nog een hoop kan leren van de oude ;)

Maar goed genoeg lof over mijn pap en zijn tv-muziekzender-kanaal-verslaving, dalijk kijken we geen enkel ander programma meer, omdat we dan er steeds aan herinnerd worden dat die zender mij geholpen heeft in een quiz :P.

Nu ben ik dus alleen in de Research Room en schrijf ik mijn verslag bij en ga ik hierna slapen. Wat ik alleen wel k*t vind, is dat de wc's zijn afgesloten en dat we moeten plassen in de andere gebouwen. Super k*t want als ik in een vreemd bed slaap moet ik vaak in de nacht plassen. En om een 1 of andere reden moet ik hier dus bijna elke nacht, ik denk dat ik 3 dagen volledig door heb geslapen, wat dus vrij weinig is. Maar genoeg over dat, laat ik zo maar gaan stoppen met drinken en me goed leeg plassen voordat ik ga slapen (hoewel het niet veel helpt) misschien slaap ik vannacht dus weer door :D.

  • 14 Maart 2013 - 23:28

    Mama:

    Hahahahahaha, papa krijgt gelijk kapsones dat je hem ophemelt over 192tv. Goeie opvoeding dus hé? Super leuk stuk weer wat je schrijft. Ik lees het elke dag aan papa voor en die ligt dan helemaal in een deuk.
    We zijn al weer benieuwd naar je volgende avontuur.

    Dikke kus Pap en Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Arona

Tenerife

Vrijwilligerswerk doen bij de Atlantic Whale Foundation
www.whalenation.org

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2013

Dag veertien

20 Maart 2013

Dag dertien

19 Maart 2013

Dag twaalf

18 Maart 2013

Dag elf

17 Maart 2013

Dag tien
Bianca

Actief sinds 09 Maart 2013
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 6572

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2019 - 09 Augustus 2019

Midweek Eifel, Duitsland

07 Maart 2019 - 17 Maart 2019

Orlando, Florida

08 Maart 2013 - 22 Maart 2013

Tenerife

Landen bezocht: