Dag tien - Reisverslag uit Arona, Spanje van Bianca - WaarBenJij.nu Dag tien - Reisverslag uit Arona, Spanje van Bianca - WaarBenJij.nu

Dag tien

Blijf op de hoogte en volg Bianca

17 Maart 2013 | Spanje, Arona

Zondag.. Heerlijk uitslapen..

Nou niet voor mij dus, want ik moest weer pissen. Gelukkig is er gister een loodgieter voor de wc's geweest dus we konden weer gewoon in huis plassen. Eindelijk. Na weer terug in bed te zijn gekropen was ik eigenlijk klaar wakker en zette mijn mobiel aan om me mail te checken. Daar vond ik een intressemail van Woonnet Rijmond. Ik was uitgekozen om een gesprek aan te vragen voor een huis in d Akkers. De meest gettobuurt die er bestaat, maar goed kijken kan geen kwaad. Dus daar was ik erg blij mee.

Uiteindelijk heb ik hem op stil gezet en ging ik nog even dutten. Na een paar uur werd ik wakker door Minca want die vroeg of ze nog mee kon naar de markt van Los Cristianos. Uiteraard geen probleem, dus ik klom mijn bed uit, kleede mij aan en maakte nog een klein ontbijt met 2 eieren en geroosterd brood. Na de snelle hap liepen we naar de bushalte. Daar kwamen we nog 2 andere meide tegen die dezelfde kant op gingen dus het was weer extra gezellig in de bus.

Aangekomen in Los Cris liepen we niet naar de markt, maar naar een groot, toeristisch, winkelcentrum. Daar gingen de meiden aan het strand liggen en Minca en ik liepen nog even door. Blijkbaar had Los Cris dus ook een strand, heb ik nooit geweten.

Minca ging uiteindelijk op een kleiner strand liggen en ik struinde de winkeltjes af op zoek naar iets leuks. Na veel lopen en water drinken voelde ik me duizelig en misselijk. Snel deed ik mijn pet op, maar het kwaad was al geschied. Ik was weer opweg naar een zonnensteek, terwijl ik nog niet eens zo vaak in de zon had gelopen. Nog steeds duizelig liep ik naar het strand om Minca te zoeken. Ik vond haar aan de rand van de haven en ik vertelde wat er was. Ze zei dat ik moest gaan zitten en dat ik water moest blijven drinken. Ik deed wat ze zei en inderdaad voelde ik me iets later al beter.

We bleven niet lang op het strand hangen. Onderweg terug naar de bus kreeg ik nog een ijsje van Minca. Heerlijk verkoelend op zo'n warme dag als deze. Bij het busstation hoefde we maar 20 minuten te wachten. Boven bleek het gelukkig ook nog warm te zijn. Ik legde mijn laptop aan de stekker en begon met mijn verhaal over gister. Hierbij at ik, zonder het te weten een heel pak tucjes op. Oeps.

Dus straks krijgen we eten, ben benieuwd wat, en vanavond hoor ik wat ik morgen ga doen. En owja, Mariëtte gaat vanavond naar de manege bellen hoeveel mensen er mee kunnen woensdag :D Sowieso ik zit er tussen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Arona

Tenerife

Vrijwilligerswerk doen bij de Atlantic Whale Foundation
www.whalenation.org

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2013

Dag veertien

20 Maart 2013

Dag dertien

19 Maart 2013

Dag twaalf

18 Maart 2013

Dag elf

17 Maart 2013

Dag tien
Bianca

Actief sinds 09 Maart 2013
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 6547

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2019 - 09 Augustus 2019

Midweek Eifel, Duitsland

07 Maart 2019 - 17 Maart 2019

Orlando, Florida

08 Maart 2013 - 22 Maart 2013

Tenerife

Landen bezocht: