Dag twaalf - Reisverslag uit Arona, Spanje van Bianca - WaarBenJij.nu Dag twaalf - Reisverslag uit Arona, Spanje van Bianca - WaarBenJij.nu

Dag twaalf

Blijf op de hoogte en volg Bianca

19 Maart 2013 | Spanje, Arona

Nog maar 2 dagen.. Jemig..

Maar goed, vandaag was het weer een dag om thuis te zitten en lekker te luieren. Helaas moest ik wel voor 9en me nest uit om te ontbijten en schoon te maken. Samen met een ander meisje, Steff geloof ik, moest ik de keuken schoonmaken, daarna ben ik weer me bed in gedoken. Ik bleef zo lang mogelijk liggen, was de avond ervoor laat me nest in gegaan. Toch kwam ik weer me nest uit om tosti's te gaan maken. Bij het schoonmaken van de koelkast kwam ik namelijk mijn verloren kaas weer tegen. Iemand had hem helemaal tegen de achterkant van de koelkast geschoven. Dus inderdaad die zat vol met ijs..

Ik probeerde dus een tosti te maken met brokkel-plakjes-kaas. Een hoop geklungel kan ik je vertellen maar ik had weer tosti's dus ik was blij. Na de bakken van de tosti's dook ik weer me kamer in. Ik speelde nog wat spelletjes op mobiel en voor ik het wist was het alweer middag. Ik had Mariëtte een gebakje belooft als ze kon regelen dat we naar de paarden konden gaan. En inderdaad niet veel later kreeg ik een bericht via FB dat het haar was gelukt. Ze kwam naar beneden om te vragen of ik mee ging naar de bar beneden. Mm, ja waarom niet. Dus ik kleede me snel aan en ging met Mariëtte en een groepje Engelsen mee naar beneden.

Bij de bar nam ik alleen frietjes, ik zat nog vol van de tosti's. Na veel gepraat te hebben en gelachen gingen de jongens en een meisje naar boven. Ik ging met Mariëtte en een Engels meisje nog naar de winkel, want die zou om 2 uur sluiten vanwege de siësta. Na wat eten gekocht te hebben liep het meisje terug naar boven en liepen Mariëtte en ik naar de plaatselijke bakker. Ik kocht een chocolade brownie en een aarbeien taartje. Mariëtte kon niet kiezen dus ze gaf me een euro (ja zo goedkoop is het dus hier) en koos een aardbeien taartje en een sachertorte taartje (loopt het water je al in de mond, mama? :P).

Na de lekkernijen meegekregen te hebben in zakken. Liepen weer we terug naar boven. Terug in het huis begon ik aan me brownie. Gevuld met chocolade stukjes en chocopasta. Heerlijk, maar ook erg machtig. Poe he.. Wat ik eigenlijk de rest van de dag heb gedaan is niks :P
Ja van zo'n dag moet je gewoon genieten. Op een geven moment wilde ik een film kijken, dus ik keek online op een site. Na vele pogingen gaf ik het maar op. De internet is hier gewoon te traag voor zoiets groots.

Om kwart over 7 (veel te laat!!) was het eten klaar. Stukjes kip (met paprika en erwtjes) en aardappels. Heel erg lekker en ik at alles op, behalve de paprika. Na het eten probeerde ik nog een laatste poging op me laptop om een film te kijken, maar ik gaf het weer op. Ik pakte hem op en nam hem mee naar boven, naar de Research Room. Bij de meeting hoorde ik de tijd om naar de paarden te gaan, half 8.. Vroeg me bed uit dus morgenochtend, maar wel ontzettend gaaf. Kan niet wachten om weer tussen de paarden rond te lopen :D

  • 19 Maart 2013 - 23:25

    Mama:

    Nou Bi, het water loopt me inderdaad in de mond van die sachertaart. Mmmmmmmm heerlijk.
    Wat gaat de tijd snel hé als je het naar je zin hebt. Voor je het weet ben je weer thuis.
    Nog veel plezier die laatste dagen en vooral de paarden morgen.

    Tot gauw

    Mam en Pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Arona

Tenerife

Vrijwilligerswerk doen bij de Atlantic Whale Foundation
www.whalenation.org

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2013

Dag veertien

20 Maart 2013

Dag dertien

19 Maart 2013

Dag twaalf

18 Maart 2013

Dag elf

17 Maart 2013

Dag tien
Bianca

Actief sinds 09 Maart 2013
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 6557

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2019 - 09 Augustus 2019

Midweek Eifel, Duitsland

07 Maart 2019 - 17 Maart 2019

Orlando, Florida

08 Maart 2013 - 22 Maart 2013

Tenerife

Landen bezocht: