Wifi? - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Bianca - WaarBenJij.nu Wifi? - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Bianca - WaarBenJij.nu

Wifi?

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

12 Maart 2019 | Verenigde Staten, Orlando

Ons doel vandaag was, om de grote Gamestop te bezoeken.

We stonden niet al te laat op. Na wat gegeten te hebben, gingen we onderweg naar beneden. Daar bestelden we weer een Uber (die taxi's zijn echt super) en gingen we op weg.

Het was zo'n 20 min rijden. Onze bestuurder was helaas niet zo spraakzaam dus moesten Ghis en ik de tijd zien te doden door te praten over koetjes en kalfjes. De Uber zette ons voor de deur af en Ghis en ik liepen de Gamestop in.

Ghis viel weer in de herhaling maar nu met wat extra effect erbij. Het ging eerst van zwaar ademen naar ogen groot en mond op half 7. Best grappig om te zien. Hoe dan ook, Ghis was weer erg in haar nopjes. We besteedde weer wat uurtjes daar en zelfs ik had iets leuks gevonden. Een beeldjes van HP in Zwerkbal (soort voetbal op bezemstelen) kostuum. Had ik nog niet eerder gezien en ik vond hem zelf erg gaaf.

Nadat Ghis haar spulletjes had afgerekend liepen we naar de Target (een soort Walmart maar net iets anders, zoals de Jumbo en de Albert Heijn alleen zijn die niet zo mega groot) Ook daar vonden we wat leuke dingen. Zo heb ik wat leuks kunnen kopen voor mijn prachtige neefje Xem.

Na de Target wilden we weer langs gaan bij die andere Gamestop van eerder. Ghis maakt zo makkelijk vrienden hier, echt waar. Dus namen we weer een Uber naar de Walmart (waar dus ook die Gamestop zit) We liepen naar binnen om even een praatje te maken. Ghis had iets gigantisch gekocht bij die andere Gamestop dus ze wilde graag weten of er een postkantoor in de buurt zat. De medewerker (die nieuwe beste vriend van Ghis dus) gaf ons advies, gebruik UPS of FedEx. Na een kort praatje gingen we toch nog even langs de Walmart. We kochten nog wat lekkers voor op de kamer en gingen weer even langs de MC voor die heerlijke nuggets en Ghis haar milkshake.

Eenmaal weer buiten besloten we om naar een internationale postoffice te gaan. Ook ik had er wel baat bij want ik wilde graag postzegels hebben. Met veel moeite hebben we dus ansichtkaarten gevonden van Orlando bij de Walmart alleen geen postzegels. Handig. Dus wij weer opweg.

Daar aangekomen hoorde Ghis dat het toch best we prijzig was om een pakket naar NL te versturen dus ze liet het varen. Wel namen we de postzegels. We plakten ze op de kaarten en ik wilde alvast wat schrijven maar bedacht me dat ik dat beter in het hotel kon doen. Toen kwam Ghis met de opmerking waar ik totaal niet bij stil had gestaan. "Ze hebben hier geen wifi.." OEPS..... Om een Uber te bestellen hebbie internet nodig en er was hier dus geen open wifislot te vinden. Tja en nu? Daar stonden we dan. Het postkantoor kon ons niet helpen en om iemand om hulp te vragen met een lift zagen we ook niet echt zitten.

De enige optie die we zagen was lopen, lopen en dan maar een winkel of zo tegen komen die wifi aan biedt. We liepen een aardig stuk. Verderop kwamen we een hotel tegen, die bood vrije wifi aan. Maar helaas, je had een kamernummer en naam nodig om in te loggen.

Dus gingen we weer op pad. Ook dit hotel was echt super groot en het duurde even voordat we bij het einde waren. Maar, aan het einde zat een bar en wat boden ze daar aan? VRIJE WIFI! Hier hadden we gelukkig geen code nodig. We namen plaats op het bankje (zeker Ghis had deze hard nodig) en ik bestelde zo snel mogelijk een Uber.

Na 6 minuten zaten we eindelijk in de auto op weg naar ons hotel. Wat een avontuur en zo zie je maar weer, internet heb je toch best hard nodig. Terug in het hotel liepen we zo snel we konden naar onze kamer.

Daar aangekomen viel Ghis van vermoeidheid in slaap. Ik besloot wat te gaan lezen (ik ben al aardig ver in me boek). Echter na een uurtje kreeg ik trek en ik pakte mijn spulletjes om wat te gaan eten. Ik vergat me beker en liep weer terug naar de kamer. Ghis was intussen wakker geworden en had ook een beetje trek. Bij Walmart hadden we wat magnetron voedsel gekocht omdat er beneden namelijk een magnetron staat die iedereen kan gebruiken.

Daar zaten we dan aan ons 'avondeten.' Ach het was te doen. Gelijk maakten we plannen om morgen naar Volcano Bay te gaan en in de namiddag 1 van Ghis haar nieuwe vriendin weer te ontmoeten (een meisje met haar familie dat ze in het park heeft leren kennen)

Morgen dus een nieuw park (waterpark). Ik weet niet zeker of ik foto's ga maken, dus stay tuned. Tot morgen!

  • 14 Maart 2019 - 03:34

    Mama:

    Wat een avontuur weer zeg. Zie al helemaal voor me dat je met "dichtgeknepen billen" rondliep. Maar gelukkig is alles dan tóch goed gekomen.
    Dikke kus Pap en Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Orlando

Bianca

Actief sinds 09 Maart 2013
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 6560

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2019 - 09 Augustus 2019

Midweek Eifel, Duitsland

07 Maart 2019 - 17 Maart 2019

Orlando, Florida

08 Maart 2013 - 22 Maart 2013

Tenerife

Landen bezocht: