Filmavond - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Bianca - WaarBenJij.nu Filmavond - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Bianca - WaarBenJij.nu

Filmavond

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

14 Maart 2019 | Verenigde Staten, Orlando

Vandaag was het shoppingtime!

Zo rond een uurtje of 10 namen we een uber naar The Orlando International Premium Outlet. Hier hadden we gister al naar zitten kijken via Google en het werd ons ook al aangeraden door Stacie (de moeder van Ghis haar nieuwe vriendin).

Daar aangekomen was het redelijk rustig. De winkels waren ook net een uurtje open dus we konden op ons gemakkie rond kijken. Nou ik kwam er al snel achter dat het een gigantisch winkelcentrum was. Zoveel winkels, voornamelijk allemaal namenwinkels, zoals Diesel, Michael Kors, Nike en ga zo maar door.

Al snel vonden we de Disney winkel speciaal voor Mo. Maar helaas we kwamen er al snel achter dat ze niks verkochten kwa merchandise, dus sorry Mo. Ghis ging al gauw opzoek naar nieuwe schoenen, ik had niet echt wat nodig maar vond na lang rondkijken toch een nieuw paar teenslippers van Nike. Deze hebben kussentjes als ondergrond en die zitten echt een stuk lekkerder als de goedkopere die je alledaags vind. In de foodcourt namen we nog een ijsje. Een echte Häagen-Dazs.

We hebben het hele terrein afgelopen, wat toch best een heel eind was. Uiteindelijk kregen we bij de Starbucks goede wifi en bestelden we een uber om weer terug naar de Target te gaan.

Ik wilde toch nog graag wat extra cadeautjes hebben voor Xem, ja als tante heb ik de plicht om mijn geweldige neefje te verwennen. Die vond ik en Ghis vond ook nog wat leuke spulletjes. Niet lang daarna namen we weer een uber terug naar het hotel. Van al dat lopen (struinen) word je toch ook wel moe.

In het hotel zette we de tv aan (die eindelijk werd gemaakt deze ochtend) en zagen dat Fantastic Beast and Where to Find Them op tv was. Nou hoe beter kan deze dag nog afgesloten worden? Nou met Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, die komt er namelijk achteraan geweldig.

Tijdens de film zijn we even naar beneden gegaan om te eten. We hadden nog steeds piccolini's, kleine hamburgers en worstjes met bladerdeeg. Daar zaten we weer met onze kleine avondmaal. We vulden ook onze bekers bij, die we onbeperkt mogen vullen. Ik nam cola met fanta, dat bij elkaar heet in Duitsland Spetzi, echt heerlijk.

We gingen weer snel terug naar de kamer om de films te kijken. Vandaag dus niet heel veel spannends gedaan helaas. Morgen gaan we weer naar de parken, misschien gebeurd er dan nog wat spannends. Tot morgen!

• 15 Maart 2019 - 08:32

Namens Xem:

Wat leuk dat je steeds aan mij denkt, tis alleen gewn plcht hoor, maar het zal vast bijzonder zijn de cadeautjes