Dag vijf - Reisverslag uit Arona, Spanje van Bianca - WaarBenJij.nu Dag vijf - Reisverslag uit Arona, Spanje van Bianca - WaarBenJij.nu

Dag vijf

Blijf op de hoogte en volg Bianca

12 Maart 2013 | Spanje, Arona

Phoe he, dag vijf alweer. Wat gaat de tijd snel :D.

Maar goed, vandaag was het dus tijd om de boten op te gaan. Ik werd naar de Mustcat gestuurd in Las Galletas. Gaaf.. de boot waar mijn vorige mobiel de dood vond. May he rest in peace :D Dus ik ging erheen met een Engelse Annie en een Poolse Anna. We werden hartelijk ontvangen en gingen op weg. Het duurde even voordat we wat tegen kwamen, maar al snel zagen we de Pilot Whales, Grienden in het Nederlands. Ik maakte veel foto's met mijn mobiel, omdat ik nog steeds geen batterijen heb voor me camera.

Veel foto's later was het tijd om naar de fish farms te gaan, daar heb je meestal een grote kans om dolfijnen te zien. En ja hoor, toen we aankwamen zagen we de rugvinnen van de dolfijnen al boven het water uitsteken. Ik kreeg aardig wat dolfijnen in beeld en schoot mooie foto's. Helaas bleven we niet lang want er waren nog een paar gasten die hadden een try dive. Dus vaarden we naar de, wat ik altijd noem, grot van Las Galletas. Daar, in het heerlijke zonnetje bleven we dobberen. We bleven daar iets van 20 minuten en vaarden toen terug naar de haven.

In de haven hoefde we alleen de vuilnisbakken schoonmaken en nieuwe zakken erin doen. Gelijk daarna kwam de andere groep en begon onze reis opnieuw. Eigenlijk een beetje hetzelfde, eerste de Grienden en daar de dolfijnen. Maar wat ontzettend gaaf was, was dat de dolfijnen onze boot begonnen te volgen. Met mijn mobiel maakte ik weer mooie foto's maar ook filmpjes. Met de geschiedenis in mijn hoofd hield ik mijn mobiel, extra goed vast. Ook had ik voor mijn vertrek een waterdicht mapje gekocht en dat hing om mijn nek. Het zag er misschien stom uit, maar je kan beter voor lul lopen dan iets verliezen zou mama zeggen xD

Maar goed, na een lange interactie met de dolfijnen (elke keer als we weg wilde varen kwamen ze weer boven water en volgden de boot) voerden we weer terug naar de haven. Wat er onderweg gebeurde was eigenlijk ook wel grappig. Ik had geen riem om mijn broek, dus hij zakte steeds af. Toen ik hem weer omhoogtrok hoorde ik een scheur en het lipje (waar je riem doorheen moest) scheurde af. Dus ik dacht, shit, maar voor de rest had ik nog niks in de gaten.

Terug in de haven hadden we het huis gebeld en het zou een klein uurtje duren voordat ze ons konden ophalen (we hebben dit keer maar 1 leen auto.) We bestelden wat te eten en drinken (cola met spiegeleieren en frietjes) en genoten van de warmte. Op een gegeven moment keek ik omlaag en ik zag een enorme scheur in mijn broek xD Mijn broek was zwart en ik had zwarte ondergoed aan, dus gelukkig viel het niet op. Ik liet niks merken en at gewoon door.

Al snel werden we opgehaald en reden we richting huis. Thuis aangekomen gooide ik de broek gelijk weg en trok een andere aan. In de Research Room begon ik gelijk met mijn werk en hoorde ik met de meeting dat ik de dag erna op de Eden zou zitten, een boot in Puerto Colon. Ik had verwacht dat we morgen naar de Aktion Tier (een Duits hondenasiel) zouden gaan, maar helaas hebben we niet genoeg mensen. Hopelijk gaan we volgende week wel naar de paarden, anders heb ik mijn cap en rijbroek voor niks meegenomen :D Maar goed, ik ben nu dus nog bezig met dit afschrijven en ga zo misschien nog een spel spelen ofzo. Tot morgen!

  • 12 Maart 2013 - 21:48

    Mama:

    Hahahahahaha Bi, SCHEUR IN ME BROEK...........Dat heb jij dan weer. Wat maak je leuke dingen mee zeg? En gelukkig heb je weer een heleboel grienden en dolfijnen kunnen zien. Ben benieuwd naar de foto's en filmpjes als je weer thuis bent. Kan niet wachten............Geniet maar lekker

    Dikke knuffel van ons en de caafs

  • 12 Maart 2013 - 23:14

    Monique:

    Ssschhheur in je broek!!! Hahahaha! Jij ben ook net een patrick haha!! Had he een mooie zwarte tent eronder aan? Charmant! Maar weer kichuh foto's! Veel plezier!! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Arona

Tenerife

Vrijwilligerswerk doen bij de Atlantic Whale Foundation
www.whalenation.org

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2013

Dag veertien

20 Maart 2013

Dag dertien

19 Maart 2013

Dag twaalf

18 Maart 2013

Dag elf

17 Maart 2013

Dag tien
Bianca

Actief sinds 09 Maart 2013
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 6583

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2019 - 09 Augustus 2019

Midweek Eifel, Duitsland

07 Maart 2019 - 17 Maart 2019

Orlando, Florida

08 Maart 2013 - 22 Maart 2013

Tenerife

Landen bezocht: