Dag vier - Reisverslag uit Arona, Spanje van Bianca - WaarBenJij.nu Dag vier - Reisverslag uit Arona, Spanje van Bianca - WaarBenJij.nu

Dag vier

Blijf op de hoogte en volg Bianca

11 Maart 2013 | Spanje, Arona

Vandaag moest ik wel vroeg op staan, want ik moest meehelpen met schoonmaken. Ik stond rond 8:45 (9:45) op en ging opweg naar de keuken. In de keuken stonden ontbijtgranen met choco.

TIjdens het eten van een flinke kom chocoladeontbijt kregen we te horen wie wat moest schoonmaken. Ik kreeg gelukkig de taak om samen met 2 anderen de keuken te doen. Tijdens het afdrogen sprak ik met het meisje dat aan het afwassen was, bleek het dus een zus van iemand uit Dublin te zijn die hier 2½ jaar geleden ook zat. Echt grappig. Afwisselend met het werk praattten we over van alles. Het was echt gezellig.

Na het schoonmaken ging ik weer terug naar mijn kamer waar ik me aanklede. Ik maakte nog 2 tosti's voor mezelf en ging op bed liggen. De rest van de dag heb ik letterlijk op me bed gelegen en met mijn laptop bezig geweest. Ik had hier nog graag het filmpje van die FootFish erop willen zetten, maar helaas dat lukt niet. Om 7 uur gingen we pas eten. Ja ik weet het, echt laat! Wij Nederlanders zijn gewend om rond 6en te eten, raar volk toch xD Maar goed, na het eten ging ik gezellig boven zitten en weer aan mijn reisverslag werken (nu dus ;P) en dan rond 8en krijgen we weer een vergadering over morgen wie waar moet, dus wie weet op welke boot ik dan terecht kom ;)

  • 11 Maart 2013 - 21:59

    Monique:

    Ook jammer! Ben je op vakantie ga je lui de hele dag binnen zitten... Lekker de zon in joh!! ;);)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Arona

Tenerife

Vrijwilligerswerk doen bij de Atlantic Whale Foundation
www.whalenation.org

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2013

Dag veertien

20 Maart 2013

Dag dertien

19 Maart 2013

Dag twaalf

18 Maart 2013

Dag elf

17 Maart 2013

Dag tien
Bianca

Actief sinds 09 Maart 2013
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 6603

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2019 - 09 Augustus 2019

Midweek Eifel, Duitsland

07 Maart 2019 - 17 Maart 2019

Orlando, Florida

08 Maart 2013 - 22 Maart 2013

Tenerife

Landen bezocht: