Dag drie - Reisverslag uit Arona, Spanje van Bianca - WaarBenJij.nu Dag drie - Reisverslag uit Arona, Spanje van Bianca - WaarBenJij.nu

Dag drie

Blijf op de hoogte en volg Bianca

10 Maart 2013 | Spanje, Arona

Vandaag werd ik pas om 12:50 (13:50) pas wakker. Dit kwam omdat ik die nacht ervoor tot kwart over 2 (3:15) die film met Mariëtte had gekeken. Afijn, ik liep dus meteen naar de wc en heb daarna een klein ontbijtje/lunch gemaakt.

Boven heb ik alles opgeten en ben ik wat gaan lezen. Daarna heb ik mijn laptop gepakt ben ik aan mijn reisverslag van gister begonnen. Niet lang daarna kwam ik weer terug in de kamer en pakkte ik brood en kaas om een tosti te maken. Minca kwam even later de kamer binnen en vroeg of ik een stukje wilde wandelen, daar had ik wel oren naar.

We namen een lange route en praatten veel over van alles en nog wat. Terug in het huis aangekomen, maakte ik het makkelijk voor mezelf en speelde wat spelletjes.

Nu heb ik eindelijk weer een stopcontact en ben ik nu dit verslag aan het schrijven. Straks rond 8 uur gaan we pas eten. Echt veel te lat voor mij! Daarna hebben we nog een korte vergadering en de verdeling van wie er naar de boten gaan en dan is het weer tijd om naar bed te gaan.

  • 11 Maart 2013 - 21:18

    Mama:

    Leuk dat je al je belevenissen met ons deelt. Blijven doen.Wij genieten met je mee.

    xxx Pap en Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Arona

Tenerife

Vrijwilligerswerk doen bij de Atlantic Whale Foundation
www.whalenation.org

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2013

Dag veertien

20 Maart 2013

Dag dertien

19 Maart 2013

Dag twaalf

18 Maart 2013

Dag elf

17 Maart 2013

Dag tien
Bianca

Actief sinds 09 Maart 2013
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 6603

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2019 - 09 Augustus 2019

Midweek Eifel, Duitsland

07 Maart 2019 - 17 Maart 2019

Orlando, Florida

08 Maart 2013 - 22 Maart 2013

Tenerife

Landen bezocht: